Praktijkvoorbeelden

Op de hoofdpagina treft u een overzicht van alle praktijkvoorbeelden die in de nieuwsbrief en op deze site hebben gestaan. Na doorklikken op een specifieke case, verschijnt de complete omschrijving.

Heeft u zelf een interessante case? Neem contact op met de redactie!


Ingaven voor december 2017

Rabobank over online training: ‘Confronterend, maar zó waardevol’
Van Faculty of Skills | 28-12-2017 | Article Rating | (0) reacties

Rabobank over online training: ‘Confronterend, maar zó waardevol’

Doordat bankzaken steeds vaker online worden geregeld, is klantcontact waardevoller dan ooit. Vanuit dat besef bepaalde Rabobank drie competenties die haar medewerkers moeten bezitten: verbindend samenwerken, extreme klantgerichtheid (voor bedrijven) en resultaatgerichtheid. Om hun niveau op deze ge... Lees verder

Meest gelezen cases

Columns

15-04

Gepersonaliseerd leren heilige graal?

Wilfred Rubens (redactie)
13-03

Is 360 VR de heilige graal ?

Let’s Learn!
05-03

VU Canvas Café: gaat het werken?

Harm Weistra (hoofdredacteur)

Column

0 reacties
Van Wilfred Rubens (redactie) 09-06-2019

Gepersonaliseerd leren heilige graal?

Veel ronkende verhalen over gepersonaliseerd leren op. Lastige is een gebrek aan eenduidige definities. Wilfred Rubens beschrijft gepersonaliseerd leren als het gebruik maken van de karakteristieken van lerenden om hen specifieke, relevante en adaptieve leerervaringen te bieden.