Praktijkvoorbeelden

Op de hoofdpagina treft u een overzicht van alle praktijkvoorbeelden die in de nieuwsbrief en op deze site hebben gestaan. Na doorklikken op een specifieke case, verschijnt de complete omschrijving.

Heeft u zelf een interessante case? Neem contact op met de redactie!


Ingaven voor januari 2014

Get the code: interactieve compliance-game
Van TinQwise | 13-01-2014 | Article Rating | (0) reacties

Get the code: interactieve compliance-game

Opdrachtgever: KPNOpdrachtnemer: TinQwiseKlantvraag: Hoe maken we van compliance een positieve ervaring?Oplossing: Interactieve game Compliance gaat over het naleven van afspraken. Maar ook over de organisatiecultuur: wat zijn de waarden en normen van de onderneming? Hoe ga je om met klanten, colleg... Lees verder

Meest gelezen cases

Columns

15-04

Gepersonaliseerd leren heilige graal?

Wilfred Rubens (redactie)
13-03

Is 360 VR de heilige graal ?

Let’s Learn!
05-03

VU Canvas Café: gaat het werken?

Harm Weistra (hoofdredacteur)

Column

0 reacties
Van Wilfred Rubens (redactie) 09-06-2019

Gepersonaliseerd leren heilige graal?

Veel ronkende verhalen over gepersonaliseerd leren op. Lastige is een gebrek aan eenduidige definities. Wilfred Rubens beschrijft gepersonaliseerd leren als het gebruik maken van de karakteristieken van lerenden om hen specifieke, relevante en adaptieve leerervaringen te bieden.