Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Welke effecten heeft Covid-19 op het trainen en opleiden van werknemers? Welke ontwikkelingen zien wij daarbij in sneltreinvaart oprukken? En wat betekent dit voor jouw organisatie of leertraject? Lees over de laatste trends in dit artikel op de website van Let's Learn! Van microlearning, via de focus op softskills tot trainen op afstand. Allemaal makkelijk gezegd, maar #Hoedan? Om dit met elkaar uit te vinden, gaan we de genoemde trends uitdiepen in een online sessie op vrijdag 16 april a.s.. Daarbij gaan we op basis van stellingen aan het werk om te bedenken hoe we de trends kunnen omzetten naar onze dagelijkse praktijk. Aan het einde van het webinar heb je voor alle drie de trends mooie aanknopingspunten om zelf mee aan de slag te gaan. Wil je inhoudelijk hierover doorpraten? En bedenken hoe je op een slimme manier acties kunt opstarten op deze punten? Meld je dan aan voor dit interactieve webinar! Het webinar wordt verzorgd door Rebecca van Ravenswaaij (student HAN Learning & Development in Organisations) en Helma van den Berg (microlearning expert bij Let’s Learn!).
De zoomlink naar de sessie van vrijdag as om 15 uur is: Topic: Wisdom of The Crowd, Helma & Rebecca Trends na 1 jaar (Microlearning)
Time: Apr 16, 2021 15:00 Amsterdam
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/82098678678?pwd=VEltOXNoTy9HckNKbVJHZ1hFVXdBdz09
Meeting ID: 820 9867 8678
Passcode: 813783
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.