Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
De ontwikkeling van studenten is vergelijkbaar met het groeiproces van een zonnebloem. Het proces waarin een zaadje uitgroeit tot een grote bloeiende zonnebloem vraagt verzorging, licht en water. Voor studenten is meer nodig. Een prettige leeromgeving als basis, bekwame docenten voor groei en een digitaal portfolio om het groeiproces van studenten te ondersteunen. Het digitaal portfolio biedt de mogelijkheid om het leerproces van studenten op een vrij eenvoudige wijze te volgen. In één oogopslag kan men zien waar de student staat, wat zijn doelen zijn en welke leerweg nog afgelegd moet worden. Het creëert enthousiasme bij docenten en studenten. Studenten hebben het gevoel dat ze met behulp van het portfolio echt aan hun eigen ontwikkeling kunnen werken. Het geeft hun inzicht in hun eigen leerproces en biedt de mogelijkheid een elektronisch dossier bij te houden van hun leerprestaties met foto"s, video"s en gemaakte opdrachten. Docenten hebben direct een totaaloverzicht van het leerproces van hun studenten, zij kunnen hierdoor nog beter bijdragen aan de ontwikkeling van hun studenten. Vanaf eind maart 2002 is de nieuwe versie HOLO-E® Digitaal Portfolio v2.0 beschikbaar. Wilt u meer informatie of een nadere kennismaking met HOLO-E Digitaal Portfolio versie 2.0 dan kunt u contact opnemen met HoloMedia, afdeling Sales & Marketing telefoon 074.850 47 10, of onze website raadplegen op www.holomedia.nl
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.