Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
NETg, wereldwijd producent van leeroplossingen voor organisaties en onderdeel van de Thomson Corporation (NYSE: TOC, TSX: TOC), kondigt de beschikbaarheid van een nieuw e-Learning traject voor call center vaardigheden aan. Samen met Avaya - wereldleider in messaging, bekabeling-, en call center systemen - heeft NETg een nieuw call center vaardigheidstraject ontwikkeld, gericht op het vergroten van het prestatie-, productiviteits- en vertrouwensvermogen van werknemers. De recente markt- en concurrentiedruk dwingt bedrijven om klantenservice en Customer Relationship Management (CRM) in te zetten als onderscheidende factoren. Aangezien het call center zich heeft ontwikkeld tot het primaire contact tussen klant en onderneming, is de geleverde kwaliteit voor veel bedrijven een grote prioriteit. Na de integratie in juni 2002 van McGraw-Hill Lifetime Learning bedrijfsonderdelen in de Thomson NETg organisatie, is NETg in staat om geïntegreerde opleidingstrajecten te leveren die doelgericht inspelen op vereisten van het individu en organisatie. Met haar e-Learning trajecten creëert NETg een virtuele omgeving waarin cursisten ervaring kunnen opdoen in situaties met zakelijke contacten. De onderwijsfilosofie van NETg is er op gericht om cursisten in een realistische situatie te plaatsen, dus mensen laten leren door actieve participatie. Een randvoorwaarde voor effectiviteit is dat de inhoud van de leerstof een groot aantal simulaties bevat, die zijn voorzien van personen met karaktereigenschappen en echt geheugen waardoor iedere interactie realistisch lijkt. De e-Learning content bevat ook echte consequenties na verkeerde beslissingen waar de cursist uit moet zien te komen. Hierdoor worden de studenten in een omgeving geplaatst met scenario's die uitdagen en tegelijkertijd motiveren, waardoor ze direct leren van hun fouten. De modulaire content-architectuur, die wordt gebruikt bij de ontwikkeling van NETg's e-Learning content, stelt bedrijven en medewerkers in staat leertrajecten aan te passen aan hun specifieke behoeften. Het Call Center curriculum omvat de volgende negen cursussen: * Customer Relationship Management * Contact Agency Basic Skills * Contact Agent Functions * Consultative Selling I * Consultative Selling II * Consultative Selling Practice * Contact Center Customer Service and Support * Customer Service and Support Practice * Multimedia Functions and Etiquette
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.