Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van iSpring Solutions | 22-08-2022 | Article Rating | (0) reacties

Learning Ecosystems Webinar 08/25/2022 2 pm

Learning Ecosystems Webinar 08/25/2022 2 pm

In tijden van versnelde verandering, waar de toekomst ons al lijkt in te halen, zal leren uw bedrijf een voorsprong geven.
In deze webinar deelt Learning Ecosystems-auteur Katja Schipperheijn haar inzichten en tips voor het succesvol implementeren van leren in uw organisatie. Hiervoor kijkt ze naar innovaties die de huidige L&D-wereld stormenderhand lijken te hebben veroverd. Leren gaat echter niet over innovatie, maar over een intelligente symbiose tussen mens en technologie om groei en welzijn te ondersteunen. Ook gaat ze niet uit de weg om te bespreken waarom zoveel implementaties mislukken en hoe dit te voorkomen door te focussen op continue verbetering.

Na dit webinar heeft u inzichten die u zullen helpen e-learning te implementeren die kan meegroeien met de veranderende behoeften van uw organisatie. Meer nog, na dit webinar ziet u leren binnen uw organisatie als een strategische keuze voor de groei van de organisatie.

Door je aan te melden voor het webinar ontvang je bovendien een promocode met 20% korting op de pre-order van het boek Learning Ecosystems.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Geen artikelen gevonden

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.