Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van Let’s Learn! | 05-06-2019 | Article Rating | (0) reacties

Top 25 Socially Influential Learning Professionals of The Year-2019

Top 25 Socially Influential Learning Professionals of The Year-2019

Kennis delen is vandaag de dag gelukkig gangbaar en gemakkelijk te realiseren via social media. Zo leren we van elkaar en met elkaar veel over allerlei onderwerpen. Ook Learning en Development professionals kunnen hier niet zonder. Maar hoe weet je nu wie je moet volgen? Learning Carnival is een internationale research en consulting organisatie voor Workforce Development. Ze publiceren jaarlijks een lijst met de meest belangrijke learning professionals wereldwijd. Het zijn de mensen die je op social media moet volgen omdat ze hun kennis en ervaringen via social media delen met vakgenoten.

Het viel ons op dat Jane Hart niet nummer één staat, maar Jeanne C Meister (founding partner van Future Workplace). Die dan wel direct gevolgd wordt door Jane Hart. Microlearning queen Shannon Tipton staat op plek 26 in de lijst, en onze landgenoot Ger Driessen volgt op plek 40. Jos Arets is de andere Nederlander. Hij staat op plek 55.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

04-11

Data, AI, Robotics – krijgen alle aandacht op Learning 2019

Door: Marcel de Leeuwe (redactie)
05-11

3 december: Symposium leer-versnellers

Door: Let’s Learn!
11-11

Onderwijsaward 2019 voor 5 vernieuwers

Door: de Redactie
13-11

Programma LEARNTEC 2020

Door: de Redactie

Achtergronden aanbieders

Vacatures in de markt

20-11

E-learning consultant

e-Academy
07-11

Learning Consultant

E-learning Training

Column

0 reacties
Van Wilfred Rubens (redactie) 25-10-2019

Kanttekeningen bij het monitoren van online leergedrag

Columnist en redacteur Wilfred Rubens plaatst kanttekeningen bij het monitoren van online leergedrag.