Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van UP learning | 19-03-2019 | Article Rating | (0) reacties

Een verleidelijke werkgever zet HR, L&D en Marketing vaker samen aan tafel

Een verleidelijke werkgever zet HR, L&D en Marketing vaker samen aan tafel

Win met je ‘Love brand’ de ‘War for talent’. En word in de ‘War for talent’ een ‘Love brand’.

Als werkgever voer je elke dag strijd om de meest aantrekkelijke talenten binnen te halen. En te houden. Dan kom je er niet om één dag per jaar je liefde te verklaren aan dat ene talent dat je hebt gespot via LinkedIn, of wanneer jonger, YouTube, Snapchat of ‘Instagram’. Met, “Hé jij daar, lees onze gave vacature en kom bij ons werken.”, kom je er helaas niet. Oké, misschien nog wel de organisaties die ‘hot’ zijn vanwege hun cultuur die zij met verve ook via hun marketingkanalen uiten. Denk aan de CoolBlue’s van deze wereld. Maar daar kan niet iedereen gaan werken.

Maar wat dan? Dit is een pleidooi voor HR, L&D en Marketing om eens wat vaker de koppen bij elkaar te steken.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Wilfred Rubens (redactie) 09-06-2019

Gepersonaliseerd leren heilige graal?

Veel ronkende verhalen over gepersonaliseerd leren op. Lastige is een gebrek aan eenduidige definities. Wilfred Rubens beschrijft gepersonaliseerd leren als het gebruik maken van de karakteristieken van lerenden om hen specifieke, relevante en adaptieve leerervaringen te bieden.