Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 22-10-2014 | Article Rating | (0) reacties

Infographics van de afgelopen week

Infographics van de afgelopen week

Een overzicht van de infographics die de redactie de afgelopen week tegenkwam.

 

 

Uitgebreid overzicht van kenmerken van Personalized Learning + verwijzing naar relevant artikel.

 

Personalized Learning

 

Classroom is de gratis leeromgeving van Google. 10 tips voor het gebruik.

 

10 Google Classroom Best Practices

 

Vier simpele ‘technieken’ die kunnen worden toegepast bij het maken van e-learning.

 

A Simple Technique for eLearning Courses

 

Vijf vragen die een organisatie moet stellen, voordat mobile learning wordt ingevoerd.

 

Questions Before Implementing M-learning

 

Online alleen is niet zaligmakend.

 

Why Meeting Face to Face Matters

 

Meer tekst dan beeld: uitleg van een aantal begrippen uit de (leer-)psychologie.

 

Psychology in eLearning Design

 

Hoe houd je online discussies levendig?

 

Tips to Spark Online Discussions

 

Een overzicht van ‘disruptive innovations’ binnen het hoger onderwijs.

 

Indicators Pointing to Disruptive Innovation

 

Vergelijking van het onderwijs op de wereld.

 

Education Around The World

 

Boek over het maken van infographics

 

Cool Infographics Book


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.