Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
De invloed van gamification op loyaliteitsprogramma’s wordt steeds groter. Dat schrijft Emerce n.a.v. het verschijnen van hert whitepaper Ontwikkel een succesvol B2B loyaliteitsprogramma.
Gamification heeft vooral waarde binnen loyaliteitsprogramma’s van bedrijven binnen een sterk gereguleerde markt of waar beperkte mogelijkheden zijn voor financiële voordelen. Gamification-elementen zijn goed te mixen met traditionele onderdelen van een loyaliteitsprogramma.
Het whitepaper gaat in op de vraag hoe B2B-marketeers een succesvol loyaliteitsprogramma ontwikkelen. Het whitepaper is gratis te downloaden, na achterlaten van n.a.w.-gegevens.
Lees het hele artikel op Emerce.
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.