Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
De Katholieke Universiteit Leuven zoekt een “voltijds wetenschappelijk medewerker die ook een doctoraat wil voorbereiden over blended learning in het volwassenenonderwijs.” De promotieplaats is bij Instructiepsychologie en –technologie, Onderzoekseenheid Onderwijskunde. Binnen het Centrum voor Instructiepsychologie en –technologie staat de studie centraal van het leren en onderwijzen in specifieke vakgebieden, in het bijzonder in het vakgebied wiskunde. De aandacht gaat uit naar de rol van zowel cognitieve, metacognitieve als affectieve variabelen in het onderwijsleerproces. Dit project maakt deel uit van een breder SBO-project 'Adult Learners Online'. Bron: KU Leuven
Naam (verplicht)
E-mail (verplicht)
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.