Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Future Learning B.V. organiseert voor klanten en serieus belangstellenden op veler verzoek 14 mei een gratis ILIAS gebruikersmiddag. U wordt meegenomen in de ILIAS ervaringen van een aantal klanten en er worden enkele nieuwe functies in de laatste ILIAS versie 4.4 getoond. Natuurlijk is er gelegenheid om te netwerken en ervaringen te delen.
Jeroen Mars, Product Marketing Manager Training & Consulting, van Festo Nederland, zal zijn ervaringen met blended learning voor een trainingsprogramma voor alle Festo medewerkers in Nederland presenteren.
Hélène Beesems, adviseur Human Resources, van MCB Nederland B.V. presenteert wat zij tot nu toe in ILIAS hebben gedaan. Zij zal onder andere de twee e-learning modules van Materiaalkunde tonen die met de ILIAS SCORM auteurstool zijn ontwikkeld.
Toon Coopmans, SHE-Q Manager en trainer, van Van den Bosch Transporten presenteert de grote voordelen van ILIAS; de flexibiliteit en de relatief eenvoudige indeling. De chauffeurs vanuit verschillende Europese landen kunnen allen werken met dezelfde modules, ze kunnen zichzelf monitoren in hun eigen taal en ze kunnen met één kwaliteitsmanagementsysteem werken. Dit is een heel groot voordeel voor internationale bedrijven.
Presentatie door Future Learning over nieuwe functionaliteiten van de laatste versie ILIAS 4.4 en de 'eigen' ontwikkelde toepassingen. Mogelijkheid voor het stellen van vragen.
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.