Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Sitel, dat zich wereldwijd marktleider op het gebied van outsourcing van klantcontact noemt, heeft na een pilottraject van twee jaar gekozen voor een langdurige samenwerking met klantcontactspecialist Tele’Train.
Zij kiezen hiermee voor volwaardige vakopleiding tot Contactcenter medewerker voor hun agents.
In het verleden was opleiden en ontwikkelen van mensen vooral gericht op kennis van de producten en procedures voor de verschillende opdrachtgevers, zegt Debbie van Rijswijk, learning specialist bij Sitel: ”Met de mogelijkheden die we de agents nu willen bieden, kunnen we zowel kennis, vaardigheden als houding verbreden zonder ons specifiek op een bepaalde opdrachtgever te richten. Dit heeft als voordeel dat medewerkers breder inzetbaar zijn en bewuster bezig zijn met de uitoefening van het beroep, wat uiteindelijk een voordeel is voor zowel teamleider, opdrachtgever als de persoon zelf.”
Jeroen van de Star, directeur Training & Education bi j Tele'Train, is blij met de samenwerking."Sitel is een organisatie die net als Tele’Train, veel waarde hecht aan vakmanschap en kwaliteit. Het verschil zit in de mens en dus ziet elk opleidingstraject er weer anders uit. Lesdagen, e-learning, opdrachten en opbouw van een portfolio zijn specifiek afgestemd op de wensen van Sitel. We hopen nog veel mensen te kunnen opleiden en op een pad te begeleiden richting een MBO3-diploma.”, aldus Van de Star. Bron: Tele'Train
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.