Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 03-02-2010 | Article Rating | (2) reacties

Tele’Train introduceert de EduPortal

Als marktleider in Erkende MBO opleidingen in de contactcenter branche werkt Tele’Train continu aan kwaliteit en innovatieve ontwikkelingen. Als eerste organisatie in Nederland wordt een geheel geautomatiseerd managementsysteem voor Erkend Opleiden, de EduPortal®, geïntroduceerd. Een nieuwe stap naar een nog betere dienstverlening!

Volgens Hester Mager, Manager Operations binnen Training & Education, is dit systeem uniek: “Het systeem digitaliseert het gehele aanmeld- en inschrijfproces gekoppeld aan de accountantscontrole voor WVA en ESF. Onze klanten hebben hierbij zelf toegang tot het systeem en daarmee alle juiste papieren en bewijslast centraal beschikbaar om de financiering veilig te stellen.

Daarnaast levert het op elk moment actuele inzage in het opleidingsportfolio en het examendossier van de deelnemer waardoor de begeleiders, de uitzendbureaus en de ROC’s op ieder gewenst moment de voortgang van de deelnemer kunnen volgen inclusief de presentieregistratie! Met deze sluitende en zorgvuldige wijze van werken levert Tele’Train een garantie op een hoog percentage geslaagde deelnemers en daarmee een goede investering in de toekomst!”

Tele’Train zorgt met deze stap voor een nog betere kwaliteit van haar dienstverlening. Dit werd deze week nog eens bevestigd door de onderwijsinspectie. Zowel Tele’Train als de met haar samenwerkende ROC’s Flevoland en Nijmegen en de Klanten Contact Academie (KCA) zijn zeer goed beoordeeld in de jaarlijkse audit. Tele’Train neemt hierin een duidelijke voorsprong op andere partijen in de branche (www.onderwijsinspectie.nl).

“We zijn erg trots op het feit dat we samen met onze partners en in nauwe samenwerking met de KCA voor het 5e achtereenvolgende jaar als een zeer positief beoordeelde organisatie naar voren zijn gekomen”, aldus Jeroen van de Star, Directeur Training & Education van Tele’Train BV. "We zien deze beoordeling als een bekroning op de jarenlange, zorgvuldige aanpak en investeringen in de begeleiding van het programma op inhoud en uitvoering. Met de introductie van de Eduportal® lopen we wederom voorop.” Van de Star: “Vanuit de visie van Tele’Train als opinieleider in de contactcenter branche wordt hiermee bevestigd dat op lange duur kwaliteit uiteindelijk de boventoon voert. Dit zie ik als een groot compliment voor onze trainers, e-learning developers en project managers”.

Van de Star ziet 2010 dan ook zeer positief tegemoet. “Enerzijds heeft het even een aanloop nodig om een bepaalde aanpak samen met de KCA te introduceren binnen de markt, anderzijds zien wij steeds meer klanten overgaan naar Tele’Train. Hierbij borgen we dat deelnemers uit de gevarenzone blijven en garantstelling hebben dat er kwalitatieve examens worden afgenomen, diploma’s worden uitgereikt conform de strenge kwaliteitsstandaard van de onderwijsinspectie en de financiering van de opleiding ook gerealiseerd wordt conform plan. Na 5 jaar investeren is Tele’Train ook dit jaar weer gestart met meer dan 800 nieuwe deelnemers voor de opleidingen Klantadviseur op MBO-3 niveau en Teammanager op MBO-4 niveau!”

Over Tele’Train
Tele’Train is marktleider in klantcontact optimalisatie en is de laatste jaren snel gegroeid in een markt die sterk in ontwikkeling is. Als specialist in Customer Experience Management binnen de contactcenter branche is Tele'Train dé partner voor resultaatgerichte afspraken in het behalen van een hoger rendement uit klantcontacten binnen de gehele organisatie.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Mccade
Van Mccade | 11-05-2011
TYVM you've sloevd all my problems
hewasoxde
Van hewasoxde | 11-05-2011
24cAE8 rnvlssxiokcs
Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.