Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 10-12-2009 | Article Rating | (0) reacties

TinQwise wint Gouden Reiger

Op het Keying into the Brain mediafestival heeft TinQwise een Gouden Reiger gewonnen voor het project HairlevelXL. HairlevelXL is een methode voor een nieuwe driejarige kappersopleiding.

De uitgever van deze methode is Philyra. Philyra is het branche-instituut voor scholing en examinering in de uiterlijke verzorging. TinQwise ontwikkelde de opleiding samen met het bureau Bespeak.

De methode bestaat uit een crossmediale middelenmix, met een goede balans tussen e-learning, praktische opdrachtkaarten en een naslagfunctie in boekvorm. De opleiding slaat een brug tussen de praktijk (kapperszaak) en het onderwijs. De doelgroep van de opleiding zijn leerlingen en docenten van de ROC's. Bovendien wordt de opleiding gebruikt in kapperszaken. Bij de methode is goed gekeken naar de doelgroep. Wat spreekt de doelgroep aan en op welke manier leert de doelgroep het kappersvak?

Gouden Reigers

De Gouden Reigers worden ieder jaar uitgereikt aan uitmuntende projecten op het gebied van doelgroepcommunicatie met audiovisuele en interactieve media. De jury van de Gouden Reigers bestaat uit vijftien vakmensen uit de communicatiewereld. Lees hier meer over de andere winnaars.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.