Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van The Competence Group (TCG) | 30-09-2009 | Article Rating | (0) reacties

TCG en Cirquest slaan handen ineen. Nieuwe trainingen omgaan agressie

Persbericht

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Competence Group (TCG) en Cirquest slaan handen ineen
Nieuwe trainingen omgaan met agressie

Leren omgaan met agressie: voor front office medewerkers een grote behoefte binnen de dagelijkse praktijk. TCG en Cirquest slaan daarom de handen ineen.  TCG biedt technisch hoogwaardige leerportalen, Cirquest beschikt over actuele maatschappelijke trainingmodules. Jaap van der Steen, directeur Cirquest: “Samen met TCG kunnen wij onze klanten voorzien van praktijkgerichte gedragstrainingen, op basis van de klantvriendelijke techniek van TCG. Denk hierbij aan trainingen omgaan met agressie”.


Agressie klanten
Cirquest ontwikkelt leertrajecten rond cultuurverandering en gedragsthema's, zoals conflicthantering, klantgericht werken en omgaan met emotie en agressie. Dit zijn zogenaamde High Impact Trainingen (HIT): intensieve gedragstrainingen met realistische video-response-oefeningen. Jaap van der Steen vertelt: “Voor onze HIT-trainingen biedt het leerportaal TCG Academy de meest ideale fundering voor onze klanten. Hiermee helpen wij hun medewerkers te leren omgaan met emoties en agressie van bezoekers. Actuele maatschappelijke thema’s, waarvoor wij met realistische gedragsmodules het baliepersoneel de noodzakelijke handvaten bieden”.

Veiligheid medewerkers

Door gewenste organisatienormen in de leerstof te verwerken, ontstaat voor medewerkers duidelijkheid over welk gedrag toelaatbaar is. Toon Rijken van TCG vult aan: “Medewerkers gedragen zich dan volgens het professionele beleid van de organisatie en worden uniform opgeleid. De trainingen dragen daarom sterk bij aan het gevoel van veiligheid en zekerheid bij de individuele medewerker zelf. Bovendien wordt ook voor de klant duidelijk dat hij te maken heeft met personeel dat adequaat en professioneel optreedt. Een houding die past binnen het huidige tijdsbeeld”.

Meer informatie

The Competence Group, Afdeling Marketing en Communicatie. Bel (0)30 256 56 25 of stuur een e-mail naar info@competence.biz

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Competence Group (TCG)
TCG verhoogt het rendement van organisaties. Hiervoor bieden wij hoogwaardige ICT oplossingen, zoals processoftware en e-learning portalen. Al onze oplossingen zijn afgestemd op de dagelijkse praktijk van organisaties en haar individuele medewerkers. Inmiddels maken vele duizenden professionals uit verschillende branches succesvol gebruik van de producten van TCG.
TCG: organiseren, leren, weten, doen!


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Geen artikelen gevonden

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.