Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 20-04-2009 | Article Rating | (0) reacties

Seminar 'Digitaal Toetsen in de Callcenterbranche'

Op woensdag 13 mei wordt in Wageningen (09.30 - 12.30 uur) het seminar 'Digitaal Toetsen in de Callcenterbranche' gehouden, een evenement dat door Stoas is georganiseerd. Aan de orde tijdens het seminar komen onder meer: Nut, waarom, wanneer Toetsen; Terugdringing verloop; Assessment new hires; Terugdringing fatal errors; en Effectieve gesprekstechnieken. Diverse sprekers uit de Callcenterbranche, waaronder een vertegenwoordiger van het Centraal Bureau voor de Statistiek, zullen tijdens het seminar aan het woord komen.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 07-05-2022

Hoe de pandemie ons leren veranderde

De corona pandemie heeft een grote invloed op onze manier van leren. Helma van den Berg deelt haar mening.