Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 20-04-2009 | Article Rating | (0) reacties

Seminar 'Digitaal Toetsen in de Callcenterbranche'

Op woensdag 13 mei wordt in Wageningen (09.30 - 12.30 uur) het seminar 'Digitaal Toetsen in de Callcenterbranche' gehouden, een evenement dat door Stoas is georganiseerd. Aan de orde tijdens het seminar komen onder meer: Nut, waarom, wanneer Toetsen; Terugdringing verloop; Assessment new hires; Terugdringing fatal errors; en Effectieve gesprekstechnieken. Diverse sprekers uit de Callcenterbranche, waaronder een vertegenwoordiger van het Centraal Bureau voor de Statistiek, zullen tijdens het seminar aan het woord komen.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.