Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Voordelen Digitaal Toetsen in de Callcenterbranche
Hebt u slapeloze nachten door het grote verloop in uw contactcenter? En vraagt u zich af hoe u de continue leervraag van uw medewerkers moet invullen? Kom dan naar dit seminar op 13 mei!Aan de orde komen de volgende onderwerpen:- Nut, waarom, wanneer Toetsen- Terugdringing verloop- Assessment new hires- Terugdringing fatal errors- Effectieve gesprekstechniekenMet Digitaal Toetsen en e-Learning krijgen uw medewerkers de juiste kennis en vaardigheden om hun werk goed te kunnen doen. Diverse gerenommeerde sprekers uit de branche, waaronder het C.B.S., delen hun ervaringen met u. Zo ontdekt u wat dit voor uw organisatie kan betekenen.
Locatie: WageningenDatum: woensdag 13 mei 2009
Tijd: 9:00 – 12:30 uur
Kosten: 125 euro per persoon (incl. lunch)
Aanmelden
Stoas LearningWageningen
Tags: Callcenter, ELO, Testing, QMP
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.