Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van Stoas Learning BV | 06-04-2009 | Article Rating | (0) reacties

Nieuw Seminar: Voordelen Digitaal Toetsen in de Callcenterbranche

afbeelding

Voordelen Digitaal Toetsen in de Callcenterbranche

Hebt u slapeloze nachten door het grote verloop in uw contactcenter? En vraagt u zich af hoe u de continue leervraag van uw medewerkers moet invullen? Kom dan naar dit seminar op 13 mei!

Aan de orde komen de volgende onderwerpen:
-           Nut, waarom, wanneer Toetsen
-           Terugdringing verloop
-           Assessment new hires
-           Terugdringing fatal errors
-           Effectieve gesprekstechnieken

Met Digitaal Toetsen en e-Learning krijgen uw medewerkers de juiste kennis en vaardigheden om hun werk goed te kunnen doen. Diverse gerenommeerde sprekers uit de branche, waaronder het C.B.S., delen hun ervaringen met u. Zo ontdekt u wat dit voor uw organisatie kan betekenen.

Locatie: Wageningen
Datum: woensdag 13 mei 2009

Tijd: 9:00 – 12:30 uur

Kosten: 125 euro per persoon (incl. lunch)

Aanmelden

Stoas Learning
Wageningen

 

Tags: Callcenter, ELO, Testing, QMP

 


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Geen artikelen gevonden

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.