Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van Stoas Learning BV | 06-04-2009 | Article Rating | (0) reacties

Nieuw Seminar: Voordelen Digitaal Toetsen in de Callcenterbranche

afbeelding

Voordelen Digitaal Toetsen in de Callcenterbranche

Hebt u slapeloze nachten door het grote verloop in uw contactcenter? En vraagt u zich af hoe u de continue leervraag van uw medewerkers moet invullen? Kom dan naar dit seminar op 13 mei!

Aan de orde komen de volgende onderwerpen:
-           Nut, waarom, wanneer Toetsen
-           Terugdringing verloop
-           Assessment new hires
-           Terugdringing fatal errors
-           Effectieve gesprekstechnieken

Met Digitaal Toetsen en e-Learning krijgen uw medewerkers de juiste kennis en vaardigheden om hun werk goed te kunnen doen. Diverse gerenommeerde sprekers uit de branche, waaronder het C.B.S., delen hun ervaringen met u. Zo ontdekt u wat dit voor uw organisatie kan betekenen.

Locatie: Wageningen
Datum: woensdag 13 mei 2009

Tijd: 9:00 – 12:30 uur

Kosten: 125 euro per persoon (incl. lunch)

Aanmelden

Stoas Learning
Wageningen

 

Tags: Callcenter, ELO, Testing, QMP

 


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 07-05-2022

Hoe de pandemie ons leren veranderde

De corona pandemie heeft een grote invloed op onze manier van leren. Helma van den Berg deelt haar mening.