Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van Stoas Learning BV | 25-11-2008 | Article Rating | (0) reacties

Controversial: Why it is so Quiet in Many Content Repositories?

Controversial: Why it is so Quiet in Many Content Repositories?

Dr. Stanley Portier, senior e-Learning Consultant bij Stoas Learning, en Dr. Koos Winnips, van de Glasgow Caledonian University, geven tijdens de Online Educa in Berlijn in December een zeer interactieve sessie met als onderwerp “Creating Content and Not Sharing it: Why is it so Quiet in so Many Repositories?”.

Ze gaven over dit onderwerp alvast een interview. Dit complete interview kunt u, in het engels, nalezen op de websitevan de Online Educa. Ze geven hun presentatie op donderdag, 4 december van 14.00 – 16.00uur.

Mocht u naar de Online Educa gaan dan gaan ze graag met u in discussie over dit onderwerp tijdens deze sessie.

Stanley-Portier.jpg        Koos_Winnips.JPG
Dr. Stanley Portier             Dr. Koos Winnips
Stoas Learning                    Glasgow Caledonian University

Stoas Learning op Online Educa
Uiteraard heeft Stoas Learning ook een stand op de Online Educa. U treft ons aan in de “Moodle Solutions” stand (Garden Hall II) samen met enkele andere partners van deze populaire ELO uit Europa. Ook daar bent u van harte welkom uiteraard en tonen wij u graag onze Moodle oplossingen.

Meer informatie over de Online Educa vindt u op de website
www.online-educa.com.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.