Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Bijna tweederde van de Nederlandse consumenten zoekt contact met een organisatie via sociale media. Hiermee loopt Nederland voorop in vergelijking met consumenten uit andere West-Europese landen. Dit blijkt uit onafhankelijk Europees onderzoek in opdracht van Avanade, een internationaal consultancybureau voor IT-oplossingen. LinkedIn wordt met 37 procent het meeste gebruikt, gevolgd door chat, blogs en instant messaging. Organisaties zijn vaak nog huiverig om sociale media-technologieën te integreren in de bedrijfscommunicatie. De belangrijkste redenen hiervoor zijn:
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.