Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Tempo-Team, de tweede uitzendonderneming van Nederland met circa 300 vestigingen, gaat een basistraining via e-learning inzetten tegen ongewenst verloop van flexwerkers. Onder de naam TeleBasics biedt de uitzendorganisatie via e-learning een basistraining voor alle flexwerkers die gaan werken in de contact center branche. De basisopleiding is samengesteld door Tele'Train, een internationaal bedrijf met vestigingen in Amsterdam, Deventer, Gent (België) en Düsseldorf/Moers (Duitsland). De basistraining leert flexwerkers de belangrijkste beginselen van het werken in een contactcenter, zoals wet- en regelgeving, code Telemarketing, taalgebruik, actief luisteren, gesprekstechnieken, telefoonetiquette, het spellingsalfabet en vaktaal en structuur binnen het contactcenter. Alle theoretische (vak)kennis die voor het werken in de branche nodig is, komt in de training aan bod.
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.