Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Athlon Car Lease, een van de grootste aanbieders in Nederland op het gebied van autoleasing, is begonnen om haar klanten een mobiele secretaresse aan te bieden. De mobiele secretaresse, Eileen genaamd, is een telefoniste die 24 uur per dag en 7 dagen per week de zakelijke rijder voorziet van tips, hulp en praktische informatie onderweg. Buiten file- en flitsinformatie kan de mobiele secretaresse bijvoorbeeld aangeven waar het dichtstbijzijnde NS station is en wat de treinvertrektijden zijn, zodat leaserijders gemakkelijker een combinatie kunnen maken tussen trein en auto. De nieuwe dienst kan ook telefoontjes doorverbinden, file-informatie geven of online informatie opzoeken. Daarnaast kan de mobiele secretaresse bezoekverslagen maken, gedicteerde e-mails versturen, klanten bellen en afspraken verzetten, parkeerplaatsen reserveren et cetera. "Het blijkt dat zakenrijders onderweg vooral behoefte hebben aan praktische informatie over wegwerkzaamheden en routes. Daarvoor bellen ze in de meeste gevallen met de back office van het bedrijf. Dat is nu niet meer nodig, waardoor werkgevers aanzienlijke kostenvoordelen behalen doordat zowel op kantoor als door de medewerkers onderweg efficiënter kan worden gewerkt", aldus Richard Sikkel, directeur van het autoleasebedrijf uit Almere.
Naam (verplicht)
E-mail (verplicht)
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.