Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Facilitaire callcenters maken nog onvoldoende gebruik van de mogelijkheden van internet. 100% van de bedrijven heeft een vacaturelink op de website, maar bij slechts 53% bevat deze link actuele informatie. Ernst Kruize van Call'm onderzocht de online aanwezigheid van leden van de WGCC (de werkgeversvereniging, belangenbehartiger en kwaliteitskeur voor de facilitaire contactcenterbedrijven in Nederland) en de wijze waarop ze daar omgaan met hun personeelswerving. Nog een paar cijfers uit het onderzoek van Kruize, die dinsdag gespresenteerd werden tijdens het WGCC HRM Seminar 2008 in Amsterdam: 39% van de bedrijven heeft een sollicitatieformulier op internet, bij 25% kun je een cv uploaden en 18% van de facilitairen laat in testimonials van het personeel zien hoe leuk het daar werken is.
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.