Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 14-04-2008 | Article Rating | (2) reacties

Symposium over voortgang van eHealth

Op 20 mei wordt in het Conferentiehotel Drienerburght Enschede van de Universiteit Twente een symposium gehouden over onderzoek naar eHealth gericht op de versterking van de autonomie van patiënt en burger en kwaliteit van de zorg. Een van de hoofddoelen van het symposium ('Supporting health by technology'), dat georganiseerd is door de Universiteit Twente (UT), en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), is het presenteren van van de resultaten van onderzoek naar interactieve technologie gericht op bevordering van een gezonde leefstijl en zelfzorg.

Dr. Gunther Eysenbach, verbonden aan het Centre for Global e-Health Innovation, University of Toronto (Canada) en oprichter en hoofdredacteur van het Journal of Medical Internet Research, is een van de keynote speakers. Verder spreekt onder andere drs. Ellen Maat, de programmadirecteur Innovatie & ICT van het ministerie van VWS. Dagvoorzitter is prof. dr. Erwin Seydel, hoogleraar Toegepaste Communicatie Wetenschap aan de Faculteit Gedragswetenschappen van de UT.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Indy
Van Indy | 11-05-2011
IMHO you've got the right aswner!
Indy
Van Indy | 11-05-2011
IMHO you've got the right aswner!
Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Geen artikelen gevonden

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.