Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 04-12-2007 | Article Rating | (0) reacties

Startende callcenteragents leren alle ins en outs dankzij e-learning

Tele'Train is begonnen met een opleiding (het Starterscertificaat) die bedoeld is voor (startende) contactcentermedewerkers. Zo laat het bedrijf, met onder meer vestigingen in Nederland, België en Duitsland, weten. Daarbij wordt gebruik gemaakt van e-learningmodules. De opleiding bestaat uit negen e-learningcursussen en een oefenexamen.

Volgens Dian van Leeuwen, secretaris van de werkgeversvereniging WGCC, neemt het belang van professionalisering van de medewerkers toe. "Callcenteragent wordt, als het aan de WGCC ligt, steeds meer een echt beroep. Dat is in het belang van de agent zelf, zijn of haar werkgever en de consument aan de andere kant van de lijn", aldus Van Leeuwen.

Marjolein Vloedbeld van Tele'Train over de nieuwe opleiding: "Medewerkers leren in vier uur alle ins en outs van het contactcenter, waardoor zij zelfverzekerd aan de telefoon zitten. Ik vind het van toegevoegde waarde, dat zij in de training ter voorbereiding op het examen op de hoogte zijn van de theorie, waardoor veel aandacht besteed kan worden aan de praktische basisvaardigheden."


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.