Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Op dinsdag 6 en woensdag 7 november vindt in De Kuip (Rotterdam) Marketing Information Event (MIE) plaats, een evenement waar de laatste trends, nieuwste technologieën en ontwikkelingen op het gebied van marketing in de breedste zin van het woord worden behandeld. Tijdens het tweedaagse evenement zal er onder meer aandacht zijn voor de thema's 'Bloggen' en 'Nieuwe Media'. Zo zullen Dennis Hoogervorst (Sanoma Uitgevers) en Ignace Hooge (Universiteit Utrecht) in hun presentatie ingaan op het Researchblog van Sanoma dat eind augustus live is gegaan. Tevens wordt het eyetrackingonderzoek dat door Sanoma is gehouden, worden gepresenteerd. De blog en het onderzoek sluiten goed aan bij de thema’s bloggen en marketing research technieken. Hermine Aarnink, hogeschooldocent Marketing & Marktonderzoek aan de HES (Hogeschool voor Economische Studies, onderdeel van de Hogeschool van Amsterdam) begeleidt onder meer afstudeerders aan de opleidingen CE en Sportmarketing op alle mogelijke facetten van marketing, zoals E-Marketing en E-research. In een presentatie op 7 november zal zij, in gezelschap van studenten en opdrachtgevers, verslag doen van een ontdekkingstochten in E-land. Het volledige programma van Marketing Information Event is hier te vinden.
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.