Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 17-01-2007 | Article Rating | (2) reacties

Doe mee aan de e-learning enquête

De redactie van e-learning.nl is bezig met een themanummer over e-learning voor het vakblad Leren in organisaties. We willen hiervoor een aantal stellingen over e-learning voorleggen aan de bezoekers van onze site. 

Wij stellen het op prijs als u voor 3 februari aanstaande wilt reageren op deze stellingen. De enquête neemt een paar minuten van uw tijd in beslag.

Ga naar de enquête.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

J.L.J. Schouten
Van J.L.J. Schouten | 26-01-2007
e-learing in een praktijkomgeving krijgt te weinig aandacht. Huidige producent zijn gemaakt vanachter een bureau, niet praktijk gericht of met kennis achtergrond. Jammer!
E.D. van Asselt
Van E.D. van Asselt | 01-02-2007
Helaas zijn er inderdaad veel opdrachtgevers die niet weten wat je van e-learning kunt verwachten en daarom teleurgesteld raken door e-learning die geen e-learning mag heten. E-learning heeft daarom nog steeds geen reputatie die 'staat' in het veld. Een klein aantal ontwikkelaars, waaronder Cirquest, weet gelukkig de praktijk als uitgangspunt te nemen en staat met beide benen in de werkomgeving van de cursist. Dat levert interactieve en multimediale e-learning op, waar cursisten echt wat van leren!! Hopelijk zal goed voorbeeld goed doen volgen.
Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.