Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
De Europese Stichting voor de kwaliteit in e-learning (EFQUEL) heeft een nieuw portaal: het European Quality Service Portal. EFQUEL is een initiatief dat wordt ondersteund en (mede) gefinancieerd door de Europese Commissie. De website meldt: Our mission is to enhance the quality of eLearning in Europe by providing services and support for all stakeholders. EFQUEL is built on principles of dialogue and inclusiveness to promote excellence and innovation to achieve Learning Europe. It is an initiative of the Triangle project funded by the European Commission. The portal provides a unique forum for information, research, networking and debate on innovation and best practice in eLearning quality.
De Europese Stichting voor de kwaliteit in e-learning (EFQUEL) heeft een nieuw portaal: het European Quality Service Portal.
EFQUEL is een initiatief dat wordt ondersteund en (mede) gefinancieerd door de Europese Commissie. De website meldt:
Our mission is to enhance the quality of eLearning in Europe by providing services and support for all stakeholders. EFQUEL is built on principles of dialogue and inclusiveness to promote excellence and innovation to achieve Learning Europe. It is an initiative of the Triangle project funded by the European Commission. The portal provides a unique forum for information, research, networking and debate on innovation and best practice in eLearning quality.
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.