Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 13-09-2006 | Article Rating | (0) reacties

Rapid e-learning helpt sales medewerkers op te leiden

Een Harvard Business Review constateerde recent dat sales medewerkers het anno 2006 moeilijk hebben. Producten veranderen steeds sneller in aantal en complexiteit. En potentiële klanten beschikken over steeds betere infomatie over een product (mede dankzij Internet). Volgens de onderzoekers geeft  62% van de respondenten aan dat het meer dan zeven maanden tijd kost om de kennis van sales medewerkers 'op peil' te brengen. Bron: ClickPress.

Volgens e-learning consultancy firma Kineo kan 'rapid e-learning' helpen om de kennis van deze werknemers op te frissen. 'Rapid e-learning' kan worden omschreven als e-learning die snel ontwikkeld kan worden zodat bedrijfskritische kennis sneller toegankelijk wordt voor meer medewerkers. Bij 'rapid e-learning' wordt gebruik gemaakt van standaard formats, templates en eenvoudige technologie.

Kineo denkt hierbij onder meer aan podcasting en RSS.

Wilfred Rubens, redactie e-learning.nl
rubens@e-learning.nl


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Geen artikelen gevonden

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.