Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Een Harvard Business Review constateerde recent dat sales medewerkers het anno 2006 moeilijk hebben. Producten veranderen steeds sneller in aantal en complexiteit. En potentiële klanten beschikken over steeds betere infomatie over een product (mede dankzij Internet). Volgens de onderzoekers geeft 62% van de respondenten aan dat het meer dan zeven maanden tijd kost om de kennis van sales medewerkers 'op peil' te brengen. Bron: ClickPress.
Volgens e-learning consultancy firma Kineo kan 'rapid e-learning' helpen om de kennis van deze werknemers op te frissen. 'Rapid e-learning' kan worden omschreven als e-learning die snel ontwikkeld kan worden zodat bedrijfskritische kennis sneller toegankelijk wordt voor meer medewerkers. Bij 'rapid e-learning' wordt gebruik gemaakt van standaard formats, templates en eenvoudige technologie.
Kineo denkt hierbij onder meer aan podcasting en RSS.
Wilfred Rubens, redactie e-learning.nlrubens@e-learning.nl
Naam (verplicht)
E-mail (verplicht)
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.