Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Tele’Train biedt sinds kort een nieuwe reeks gecertificeerde opleidingen onder de naam Call Center College aan. Hierbij wordt ook e-learning ingezet.
Binnen het Call Center College zal een doorgaande leerweg met door het regulier onderwijs erkende opleidingen op MBO en HBO niveau worden aangeboden. Deze opleidingen leiden op tot gecertificeerd Klant contact medewerker, Klant contact Teamleider en diverse management en staf functies binnen een call center.
Volgens Tele’Train is er een grote behoefte aan praktische, gecertificeerde opleidingen welke vanuit het reguliere onderwijs worden erkend. Men biedt overigens ook de opleiding voor “Planning & Forecasting” voor planners en traffic managers en een “Train the Trainer” voor trainers aan omdat er momenteel een tekort lijkt te zijn aan gekwalificeerde professionals op dit gebied. De opleidingen worden ondersteund middels complete en gecertificeerde e-learning modules zodat cursisten in de eigen leerstijl en tempo onderwijs kunnen volgen.
Meer informatie via http://www.callcentercollege.nl
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.