Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Mobiele telefoon providers uit Australië en Nieuw-Zeeland melden positieve effecten van e-learning. E-learning wordt bedrijfskritisch beschouwd, als essentieel voor de klantenservice. De mobiele telefoon bedrijven kunnen het niet met harde cijfers onderbouwen, maar zijn er van overtuigd dat hun verkopers dankzij e-learning beter in staat zijn om klanten te helpen. Volgens Vodafone Australië kost e-learning net zo veel als klassikaal leren, maar is het veel efficiënter te plannen. E-learning "verstoort" de bedrijfsprocessen minder. In het artikel "E-learning gives carriers the edge" concludeert de auteur: "With a higher turnover of product, staff and service plans than many industries, it's not surprising mobile phone executives are investing in e-learning faster than those in slower-moving sectors. But their examples show that when the main point of difference between competitors lies in service, e-learning is a key for competitive advantage."
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.