Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 25-01-2005 | Article Rating | (0) reacties

Beter concurreren dankzij e-learning

Mobiele telefoon providers uit Australië en Nieuw-Zeeland melden positieve effecten van e-learning.
E-learning wordt bedrijfskritisch beschouwd, als essentieel voor de klantenservice.
De mobiele telefoon bedrijven kunnen het niet met harde cijfers onderbouwen, maar zijn er van overtuigd dat hun verkopers dankzij e-learning beter in staat zijn om klanten te helpen.
Volgens Vodafone Australië kost e-learning net zo veel als klassikaal leren, maar is het veel efficiënter te plannen. E-learning "verstoort" de bedrijfsprocessen minder.

In het artikel "E-learning gives carriers the edge" concludeert de auteur:

"With a higher turnover of product, staff and service plans than many industries, it's not surprising mobile phone executives are investing in e-learning faster than those in slower-moving sectors. But their examples show that when the main point of difference between competitors lies in service, e-learning is a key for competitive advantage."


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Achtergronden aanbieders

Vacatures in de markt

30-03

Digital Learning Consultant

Bright Alley
30-03

Product Support Specialist

GoodHabitz Eindhoven
21-03

Creatieve Learning Consultant

UP learning

Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 07-05-2022

Hoe de pandemie ons leren veranderde

De corona pandemie heeft een grote invloed op onze manier van leren. Helma van den Berg deelt haar mening.