Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Mobiele telefoon providers uit Australië en Nieuw-Zeeland melden positieve effecten van e-learning. E-learning wordt bedrijfskritisch beschouwd, als essentieel voor de klantenservice. De mobiele telefoon bedrijven kunnen het niet met harde cijfers onderbouwen, maar zijn er van overtuigd dat hun verkopers dankzij e-learning beter in staat zijn om klanten te helpen. Volgens Vodafone Australië kost e-learning net zo veel als klassikaal leren, maar is het veel efficiënter te plannen. E-learning "verstoort" de bedrijfsprocessen minder. In het artikel "E-learning gives carriers the edge" concludeert de auteur: "With a higher turnover of product, staff and service plans than many industries, it's not surprising mobile phone executives are investing in e-learning faster than those in slower-moving sectors. But their examples show that when the main point of difference between competitors lies in service, e-learning is a key for competitive advantage."
Naam (verplicht)
E-mail (verplicht)
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar
Hoe zal e-learning zich ontwikkelen, nu de Corona-pandemie geleidelijk afneemt.