Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 24-10-2002 | Article Rating | (0) reacties

Heerlijk heldere e-catalogue voor Heineken

E-learning tool en virtuele shop...
Heineken International heeft voor haar vele duizenden afnemers een duizelingwekkende hoeveelheid merchandising-artikelen: flesopeners, waiters wallets, glazen, parasols, geschenken, automaten, enzovoort. Voor elke gelegenheid en elk marktsegment zijn er (bij)passende artikelen. Om deze ’aan de man’ te kunnen brengen, en om de uitbaters van de horeca-gelegenheden te kunnen instrueren, heeft Bright Alley Knowledge & Learning een handige toolkit ontwikkeld. Deze ’draait’ vooralsnog alleen op cd-rom, maar is gereed voor toepassing op het web en op mobiele netwerken.

De juiste merchandise voor de juiste gelegenheid
De sales representatives van Heineken kunnen de toolkit voor verschillende doeleinden gebruiken. Bijvoorbeeld om de restaurateurs en caféhouders te informeren over de uitstraling van hun zaak. En om hen te wijzen op nieuwe mogelijkheden of artikelen. Maar natuurlijk ook om hun bestellingen direct te kunnen opnemen...

Een veelzijdig communicatie- en verkoopmiddel
Bijzonder aan de toolkit zijn het gebruik van 360-graden presentaties (waardoor de producten van alle kanten bekeken kunnen worden) en de mogelijkheid om er ’lokale presentaties’ aan toe te voegen. Ook bijzonder handig is het feit dat de de toolkit snel uitgebreid kan worden en op eenvoudige wijze up-to-date te houden is.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Achtergronden aanbieders

Column

0 reacties
Van Harm Weistra (hoofdredacteur) 18-03-2020

Betekent Corona doorbraak online leren?

Nu de corona-crisis ons dwingt om volop in te zetten op online leren en afstandsonderwijs, moeten we de kans grijpen om er van te leren, stelt hoofdredacteur Harm Weistra.