Nieuws

Een overzicht van nieuwsbericht van onze redactie en aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van de Redactie | 13-09-2002 | Article Rating | (0) reacties

Nieuwe Website van de Academie voor ICT

De Academie voor ICT is een professioneel intermediair voor
bedrijfsopleiden. De website van de Academie voor ICT informeert bezoekers over de Visie van de Academie voor ICT, over praktijkgerichte oplossingen, over Trends, over Actualiteiten, over Links en over haar Partners in Business.

ICT is niet meer weg te denken uit bedrijfsopleiden. Zowel in de inhoud
van opleidingen als in de ondersteuning van het opleidingsproces speelt
ICT een rol van toenemend belang. De Academie voor ICT richt zich op
bedrijven in de Telecom branche en de ICT sector die hun eigen
opleidingsactiviteiten willen outsourcen. Enerzijds omdat deze
organisaties zich maximaal willen richten op hun core business en
anderzijds omdat zij de personele ontwikkeling - die essentieel is voor
het succes in deze branche - optimaal professioneel gestalte willen geven. Daarmee is de Academie voor ICT professioneel intermediair tussen haar klanten in de ICT branche en de externe aanbieders van opleidingen.

De Academie voor ICT is een innovatief marktleider in corporate training en verzorgt voor haar klanten de totale opleidingsfunctie.

De Academie voor ICT is een joint venture van KPN, Formatec en SMB.

Het adres van de Academie voor ICT is in Noord Nederland :
Laan Corpus den Hoorn 300, 9728 JT Groningen
Postbus 563 9700 AN Groningen

in Midden- en West Nederland:
Regulierenring 4, 3981 LB Bunnik
Postbus 96, 3980 CB Bunnik


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Meest gelezen nieuws

Achtergronden aanbieders

Vacatures in de markt

Column

0 reacties
Van Harm Weistra (hoofdredacteur) 18-03-2020

Betekent Corona doorbraak online leren?

Nu de corona-crisis ons dwingt om volop in te zetten op online leren en afstandsonderwijs, moeten we de kans grijpen om er van te leren, stelt hoofdredacteur Harm Weistra.