Achtergrond

Op deze pagina treft u een serie achtergrondartikelen aan die zijn geschreven door aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Van CrossKnowledge | 11-12-2020 | Article Rating | (0) reacties

Hoe ervaren werknemers online leren?

Hoe ervaren werknemers online leren?

Online leren heeft steeds meer aan het vertrouwen gewonnen van de L&D-teams en lerenden in de meest succesvolle en innovatieve bedrijven ter wereld. Dankzij een decennium van grote vooruitgang in leermethoden, samen met een versnelling van de digitale transformatie in 2020, is online leren de standaard geworden voor een succesvolle leerstrategie.

Gedreven door veranderingen - op het gebied van onderwijs, technologie en organisatie - worden we gedwongen om de leeroplossingen die we ontwikkelen voortdurend te heroverwegen. Maar wat is de plaats van online lerenden in dit alles?

Om een beter inzicht te krijgen in de verwachtingen en percepties van online lerenden, heeft CrossKnowledge een onafhankelijk gespecialiseerd bureau opdracht gegeven om een kwalitatief onderzoek uit te voeren.

De representatieve steekproef is genomen uit 4 markten met verschillende culturen en volwassenheid op het gebied van afstandsonderwijs (Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk).

Hoewel de vragen die lerenden bezighouden misschien geen verrassing zijn voor veel opleidingsprofessionals, worden ze in een nieuwe context en met een focus op online leren gesteld.

Welke ideeën hebben online lerenden van vaardigheidstraining, en meer specifiek van afstandsonderwijs? Hoe verwachten zij te worden opgeleid en over welke onderwerpen? Weten hoe zij er tegenaan kijken, is essentieel voor het nemen van betere strategische beslissingen.

Geïnteresseerd in meer? Op de site van Crossknowledge kan een gratis e-boek worden gedownload.


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Website

CAPTCHA Afbeelding
Voer de hierboven staande code in:

Column

0 reacties
Van Harm Weistra (hoofdredacteur) 18-03-2020

Betekent Corona doorbraak online leren?

Nu de corona-crisis ons dwingt om volop in te zetten op online leren en afstandsonderwijs, moeten we de kans grijpen om er van te leren, stelt hoofdredacteur Harm Weistra.