Bloggers

Een overzicht van blogs geschreven door aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.


Ingaven voor maart 2017

Van Wilfred Rubens (redactie) | 31-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Blockchain + microcredentialing = nieuwe manier van valideren van leren

Met behulp van microcredentialing kunnen leeractiviteiten gewaardeerd worden die niet bij een klassieke opleiding zijn uitgevoerd (zoals massive open online onderwijs). Samen met blockchain-technologie kan deze ontwikkeling tot de nodige reuring leiden binnen het onderwijs. Microcredentialing is het opknippen van Lees verder
Van Avetica | 31-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Moodle extra profielveld met upload mogelijkheid

Moodle kent standaard de mogelijkheid om extra profielvelden aan te maken. Zo kun je bijvoorbeeld een veld maken voor geboortedatum, geslacht of andere zaken die niet tot de standaard profielvelden van Moodle behoren. Je hebt daarbij de keuze uit een […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Moodle extra profielveld met upload mogelijkheid verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 30-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Zullen nieuwe leertechnologieën de leertechnologieën van de laatste tien jaar vermorzelen?

De geschiedenis herhaalt zich, wordt wel eens gezegd. Dit lijkt in elk geval te gelden voor de hooggespannen verwachtingen van de invloed van ICT op leren, opleiden en onderwijs. “The next big killer application for the Internet is going to Lees verder
Van Avetica | 30-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Essential thema beschikbaar voor Moodle 3.2

Het Essential thema voor Moodle is al tijden lang bijzonder populair. Niet zo gek als je bedenkt dat je een gratis thema krijgt met veel mogelijkheden om zelf dingen in te stellen. Moodle 3.2 verscheen op 5 december 2016 maar […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Essential thema beschikbaar voor Moodle 3.2 verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van Avetica | 30-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Welke Moodle versies worden nu ondersteund?

Naar aanleiding van het beveiligingslek in Moodle waar we afgelopen maandag over schreven, kwam een paar keer de volgende vraag terug van klanten; welke Moodle versies worden nu ondersteund? Het beleid van Moodle is dat de huidige versie (3.2) en de voorlaatste […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Welke Moodle versies worden nu ondersteund? verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 29-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Het leermanagement systeem vervangen door Office 365? Toch doen?

Afgelopen zondag schreef ik de blogpost Het leermanagement systeem vervangen door Office 365? Niet doen. Deze bijdrage heeft heel veel reacties opgeleverd. In deze uitgebreide blogpost reageer ik op deze reacties. Ben ik van mening veranderd? Eén ding staat voor Lees verder
Van Avetica | 29-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Embedden in Moodle was nog nooit zo eenvoudig

Embedden is een veelgehoorde term maar misschien is niet voor al onze lezers duidelijk wat er precies mee bedoeld wordt. Andere termen die voor embedden worden gebruikt zijn integreren of insluiten. Wanneer je iets embed integreer je als het ware […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Embedden in Moodle was nog nooit zo eenvoudig verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 28-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Gebruik jij mobiele technologie om recht te doen aan verschillen tussen leerlingen?

Het iXperium van de Hogeschool Arnhem Nijmegen is in het kader van het TABLIO project op zoek naar goede voorbeelden binnen het primair en voortgezet onderwijs waarbij mobiele apparaten worden gebruikt om te differentiëren. Kun jij het iXperium helpen? Gisteren Lees verder
Van Faculty of Skills | 28-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Videorollenspellen filmen: 10 tips voor de beste clips

Jouw communicatietraining versterken met oefeningen die overal en altijd beschikbaar zijn? Dat kan met behulp van videorollenspellen, waarin de deelnemer een situatie te zien krijgt en vervolgens zijn eigen reactie hierop opneemt. Om de ervaring van de deelnemer zo realistisch mogelijk te maken, moet de situatie levensecht worden nagespeeld én beeld en geluid van voldoende kwaliteit zijn. In ons vorige artikel beschreven we het schrijven van een script en de opdracht. Nu geven we tien tips voor het filmen zelf.

Lees verder
Van Faculty of Skills | 28-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Videorollenspellen filmen: 10 tips voor de beste clips

Jouw communicatietraining versterken met oefeningen die overal en altijd beschikbaar zijn? Dat kan met behulp van videorollenspellen, waarin de deelnemer een situatie te zien krijgt en vervolgens zijn eigen reactie hierop opneemt. Om de ervaring van de deelnemer zo realistisch mogelijk te maken, moet de situatie levensecht worden nagespeeld én beeld en geluid van voldoende kwaliteit zijn. In ons vorige artikel beschreven we het schrijven van een script en de opdracht. Nu geven we tien tips voor het filmen zelf.

Lees verder
Van Avetica | 28-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

H5P hoeveel manieren zijn er om een vraag te stellen?

De laatste tip van de week afkomstig van H5P vind ik persoonlijk weer briljant! Ze laten de vraag zien waarbij je 5 hoofdsteden moet koppelen aan het land waar ze bij horen. Washington is de hoofdstad van… Canberra is de […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht H5P hoeveel manieren zijn er om een vraag te stellen? verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 27-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Gepersonaliseerd leren: van continuüm tot veelvlak

Volgens Larry Cuban hanteren scholen en docenten een enorm scala aan definities als het gaat om gepersonaliseerd leren. De variatie is de norm, niet de uitzondering. Zonder zich aan waarde-oordelen te bezondigen, wil Cuban een ‘Personalized Learning Continuum‘ ontwikkelen. Volgens Lees verder
Van Avetica | 27-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Serieus beveiligingslek Moodle

Serieus beveiligingslek Er is een serieus beveiligingslek in Moodle gevonden in alle versies van Moodle. Onbevoegden kunnen zonder een account in Moodle zich toegang verschaffen en zichzelf sitebeheerder maken. Ook zijn onbevoegden in staat om database query’s uit te voeren […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Serieus beveiligingslek Moodle verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 26-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Het leermanagement systeem vervangen door Office 365? Niet doen

Doordat onderwijsinstellingen beschikken over Office 365, en deze toepassing steeds krachtiger wordt, bestaat de neiging om Office 365 als digitale leeromgeving te gaan gebruiken en afscheid te nemen van bestaande leermanagement systemen. Vanuit het oogpunt van functionaliteit en gebruiksgemak is Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 25-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Ik ben nu ook VKA Associate

Nee, ik ben niet weer in loondienst gegaan. Maar ik heb gisteren wel een associate-overeenkomst getekend met Verdonck, Klooster & Associates B.V. (VKA). Wat houdt dat in? VKA is een strategisch ICT adviesbureau (gevestigd in Zoetermeer). Met een Associate-overeenkomst regelt Lees verder
Van SBO | 24-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Wat is een Learning Hackathon? Ervaringen bij Spaarne Gasthuis

Ervaringen Learning Hackathon - videoEen Hackathon is een leertraject dat van tevoren niet helemaal helder is… Van tevoren is één ding...

The post Wat is een Learning Hackathon? Ervaringen bij Spaarne Gasthuis appeared first on nextlearning.nl.

Lees verder
Van Sibrenne Wagenaar | 24-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Werken als knowmad 4: Een wereld vol knowmads in 2020

John Moravec heeft als eerste het begrip knowmad geïntroduceerd in zijn boek Knowmad society. In deze Tedtalk doet John een interessante uitspraak over de ‘rise of the knowmad’. Hij zegt: “In 2020 45% of the workforce will be knowmads“. Eh 2020? Dat is toch al over 3 jaar? Dan moeten we wel opschieten. Waarop is deze 45% […]

Het bericht Werken als knowmad 4: Een wereld vol knowmads in 2020 verscheen eerst op Ennuonline.

Lees verder
Van Sibrenne Wagenaar | 24-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Werken als knowmad 4: Een wereld vol knowmads in 2020

John Moravec heeft als eerste het begrip knowmad geïntroduceerd in zijn boek Knowmad society. In deze Tedtalk doet John een interessante uitspraak over de ‘rise of the knowmad’. Hij zegt: “In 2020 45% of the workforce will be knowmads“. Eh 2020? Dat is toch al over 3 jaar? Dan moeten we wel opschieten. Waarop is deze 45% […]

Het bericht Werken als knowmad 4: Een wereld vol knowmads in 2020 verscheen eerst op Ennuonline.

Lees verder
Van Patrick Koning | 24-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Uitwisselen van ervaringen van opleidingsscholen op de conferentie: ‘5x Sterker’

Vandaag vindt in de School voor de Toekomst van het Koning Willem I College de conferentie: ‘5x sterker’ plaats. De […] Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 24-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Programma digitale leeromgeving Zuyd Hogeschool de volgende fase in

Sinds eind september ben ik aan de slag als programmamanager bij Zuyd Hogeschool. Zuyd heroriënteert zich op de digitale leeromgeving. De afgelopen tijd stond in het teken van ‘kwartier maken’. Nu gaan we een nieuwe fase in. We hanteren bij Lees verder
Van Patrick Koning | 24-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Tip! Inkijkje in de wereld van online influencers op Instagram

Zes studenten begonnen 10 oktober 2016 aan een Instagram-account. Hun doel? 10.000 volgers halen in 12 weken en zo een […] Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 23-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Hoe kun je voorkomen dat collega’s leertechnologie gebruiken?

In het kader van ‘omdenken’ presenteert Terry Freedman elf manieren waarop je kunt voorkomen dat collega’s leertechnologie gaan gebruiken. Door de zaken om te draaien maakt Freedman uiteraard duidelijk wat je dan wel moet doen. Veel van zijn punten hebben Lees verder
Van Avetica | 22-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Voorwaardelijke profielvelden in Moodle

Dat je in een Moodle cursus bronnen en activiteiten wel of (nog) niet kan tonen met behulp van voorwaardelijke toegang, is bekend. Maar dat je dit ook kan met profielvelden van gebruikers in Moodle, lees je vast voor het eerst. […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Voorwaardelijke profielvelden in Moodle verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 22-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Video over de student van de toekomst

Toen ik de titel van deze video zag, was ik even bang dat dit weer ‘digital native’-flauwekul was. Het gaat echter over de enorme diversiteit die lerenden -in de toekomst- kenmerkt en de noodzaak om ‘onderwijs op maat’ mogelijk te Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 22-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Valkuilen bij de invoering van leertechnologie vermijden

De implementatie van leertechnologie is geen sinecure. Met name als het gaat om complexe technologieën zoals een digitale leeromgeving. Deze leertechnologieën grijpen fors in, binnen verschillende onderdelen van de organisatie. Daarom moet je met diverse factoren rekening houden. Daarbij kun Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 21-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

De invloed van innovatieve technologie op verschillende sectoren

Er zijn flinke verschillen in de verwachte gevolgen van innovatieve technologieën op verschillende sectoren. Verder hebben bedrijven nog steeds hoge verwachtingen van het onderwijs als het gaat om het bevorderen van innovatie. PWC heeft onderzoek gedaan naar het innovatieklimaat in Lees verder
Van Avetica | 21-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Plaats Moodle blokken in een webpagina met Poster

De blokken in Moodle zijn een handig hulpmiddel om extra informatie te geven aan deelnemers en docenten. Maar de blokken kan je alleen aan de zijkanten van de cursuspagina, het dashboard en de homepage plaatsen.  Ten minste, dat weten we […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Plaats Moodle blokken in een webpagina met Poster verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van Sibrenne Wagenaar | 21-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Hoe zorg je voor een geweldig webinar? Creëer momentum!

Hoe start je een webinar zo dat deelnemers gelijk op het puntje van hun stoel zitten? Hoe hou je deelnemers actief tijdens het webinar? En hoe help je een spreker zich zo op zijn gemak te voelen, dat hij een sprankelende bijdrage kan leveren? Dit zijn vast bekende vragen voor je, als je een webinar voorbereidt […]

Het bericht Hoe zorg je voor een geweldig webinar? Creëer momentum! verscheen eerst op Ennuonline.

Lees verder
Van Sibrenne Wagenaar | 21-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Hoe zorg je voor een geweldig webinar? Creëer momentum!

Hoe start je een webinar zo dat deelnemers gelijk op het puntje van hun stoel zitten? Hoe hou je deelnemers actief tijdens het webinar? En hoe help je een spreker zich zo op zijn gemak te voelen, dat hij een sprankelende bijdrage kan leveren? Dit zijn vast bekende vragen voor je, als je een webinar voorbereidt […]

Het bericht Hoe zorg je voor een geweldig webinar? Creëer momentum! verscheen eerst op Ennuonline.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 20-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Hoe technologieën voor synchroon online leren innovaties kunnen bewerkstelligen

Op het gebied van leertechnologie neemt de kracht van tools voor synchroon online leren sterk toe. Dit leidt tot vernieuwingen op het gebied van technology enhanced learning. EdTech Magazine laat zien hoe samenwerking binnen het hoger onderwijs een impuls heeft Lees verder
Van Faculty of Skills | 20-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Mobile, Online Role Play for Learning: de ervaringen van KLM

Bij KLM reizen trainers constant de wereld rond om lokaal specifieke trainingen te geven. Dat betekent dat per specifieke training iedere locatie maar eens in de vier jaar wordt bezocht. Dit bleek effectiever te kunnen met behulp van online oplossingen. Samen met mijn collega Hans Broos heb ik hierover tijdens Learning2016 in Orlando een sessie verzorgd met de titel: Mobile, Online Role Play for Learning. Hier vat ik onze ervaringen samen.

Lees verder
Van Faculty of Skills | 20-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Mobile, Online Role Play for Learning: de ervaringen van KLM

Bij KLM reizen trainers constant de wereld rond om lokaal specifieke trainingen te geven. Dat betekent dat per specifieke training iedere locatie maar eens in de vier jaar wordt bezocht. Dit bleek effectiever te kunnen met behulp van online oplossingen. Samen met mijn collega Hans Broos heb ik hierover tijdens Learning2016 in Orlando een sessie verzorgd met de titel: Mobile, Online Role Play for Learning. Hier vat ik onze ervaringen samen.

Lees verder
Van Patrick Koning | 20-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Start je les over mediawijsheid met een van deze introductievideo’s!

Via de edublog Free Technology for Teachers werd ik geattendeerd op een nieuwe video van Common Craft over Piracy Online. […] Lees verder
Van Avetica | 20-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Hoe activeer ik Global Search in Moodle?

In Moodle 3.1 is Global Search geïntroduceerd als nieuwe functionaliteit. Maar gezien een aantal vragen die onze afdeling Customer Services krijgt, bestaat er onduidelijkheid over hoe Global Search binnen Moodle geactiveerd kan worden. Daarvoor eerst een wat context. Moodle heeft […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Hoe activeer ik Global Search in Moodle? verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van SBO | 20-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Test jouw ‘Lifelong Learning Mindset’

Lifelong LearningLifelong Learners zijn in hun werk succesvoller en leven gelukkiger en meer tevreden. Prof. Dr. Nick van...

The post Test jouw ‘Lifelong Learning Mindset’ appeared first on nextlearning.nl.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 19-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

De mogelijke invloed van Trump op de ontwikkeling van leertechnologie

Overheidsbeleid is één van de factoren die van invloed zijn op leertechnologie. Zo kijken investeerders bij het nemen van beslissingen ook naar de accenten die een regering legt op onderwijs. Brian Peddle probeert te verkennen wat de gevolgen zullen zijn Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 18-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

De potentie van ‘mixed reality’ voor onderwijs en opleiden

Microsoft noemt het ‘mixed reality’ en HP spreekt van ‘blended reality’. Beiden hebben het over een zeer interessante technologie die actief en betekenisvol leren mogelijk kan helpen maken. Amerikanen denken vermoedelijk dat artikelen over ICT niet worden gelezen als je Lees verder
Van Avetica | 17-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Betalen voor toegang tot een cursussectie of activiteit met CoursePayments

Er gebeurt de laatste tijd veel op het gebied van CoursePayments. Zo introduceerden we de mogelijkheid om Algemene Voorwaarden toe te voegen en het versturen van de factuur aan speciale emailadressen. Vandaag maken wij bekend dat er een aanvullende plugin […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Betalen voor toegang tot een cursussectie of activiteit met CoursePayments verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 17-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Hoe betrouwbaar zijn de statistieken van LinkedIn?

1689 personen bekeken uw bijdrage. Aldus informatie van de mobiele applicatie van LinkedIn. Maar hoe betrouwbaar zijn die data? Gisteren sprak één van mijn werkrelaties haar verbazing uit over het grote aantal personen dat een bijdrage van één van haar Lees verder
Van Avetica | 16-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Toon activiteiten wel (of niet) in Moodle Mobile

In Moodle kan je activiteiten en bronnen wel, niet of nog niet tonen op basis van voorwaarden. Als je voor toets A minimaal een 6,0 hebt gehaald, dan mag je pas je certificaat ophalen. Of als je ‘verpleegkundige’ in een […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Toon activiteiten wel (of niet) in Moodle Mobile verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van SBO | 16-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

4 kenmerken van leren in een agile organisatie

Company Package Next Learning 2017Om snel te kunnen reageren op externe veranderingen hebben wij onze (ING) organisatie agile ingericht: squads (ofwel...

The post 4 kenmerken van leren in een agile organisatie appeared first on nextlearning.nl.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 16-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

De belangrijkste verschillen tussen face-to-face en online instrueren

Als je besluit een deel van je onderwijs online te gaan verzorgen dan moet je nadenken over de gevolgen voor curriculum en didactiek. Pamela Hogle wijst op drie fundamentele verschillen tussen face-to-face instrueren en instructies geven in een virtual classroom. Ik Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 15-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Hoe artificiële intelligentie honderdduizenden werkuren kan helpen besparen

Tijdens het evenement South by Southwest, dat momenteel plaatsvindt, is artificiële intelligentie de belangrijkste ontwikkeling. Er wordt steeds meer bekend over cases waar AI de efficiëntie fors weet te verbeteren. Zal deze trend ook gevolgen hebben voor onderwijs en opleiden? Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 14-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Je studenten komen niet opdagen: wat te doen?

Wat kun je doen als tweederde van je studenten wegblijven bij een college. Uiteraard kijken naar de oorzaken, en daar naar handelen (waarbij leertechnologie een faciliterende rol kan spelen). De Britse politicologie-docent Simon Usherwood stond gisteren voor een collegezaal waar Lees verder
Van Patrick Koning | 14-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Interessante documentaire van The Gaurdian: The Power of Privacy

Door YouTube werd ik geattendeerd op de documentaire: The Power of Privacy. Een interessant kijkje in de staat van privacy […] Lees verder
Van Avetica | 14-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Akkoord gaan met Algemene Voorwaarden bij CoursePayments

Als je online cursussen verkoopt via CoursePayments voor Moodle, wil je waarschijnlijk wel als aanbieder dat de koper akkoord gaat met jouw Algemene Voorwaarden (of Inkoopvoorwaarden). Daarmee ben je juridisch beter gedekt en dit uiteraard wel afhankelijk van wat je […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Akkoord gaan met Algemene Voorwaarden bij CoursePayments verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 13-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

South by South West volgen? #SXSW

South by South West is een groots evenement in Austin, Texas over media, technologie en communicatie. Twitter kreeg hier lang geleden bijvoorbeeld voor het eerst echt bekendheid. Je kunt hier dan ook trends spotten die mogelijk ook relevant zullen worden voor Lees verder
Van Wilfred Rubens (redactie) | 13-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Symposium en nieuwe publicatie over bekend instructiemodel (4C/ID)

Het vier componenten instructiemodel (4C/ID-model) is één van de bekendere instructiemodellen voor het ontwerpen van onderwijs en trainingsprogramma’s. Op vrijdag 21 april 2017 organiseren de Open Universiteit en Maastricht University in Nijmegen de zevende editie van een symposium over dit Lees verder
Van Avetica | 13-03-2017 | Article Rating | (0) reacties

Moodle 3.2.2 is uit en andere minor releases

Het is vandaag de tweede maandag van maart en volgens planning zijn de minor releases en beveiligingsupdates van Moodle online gezet. Bekijk de onderstaande releases notes per versie: Moodle 3.2.2 release notes Moodle 3.1.5 release notes Moodle 3.0.9 release notes […]

Moodlefacts is een initiatief van Avetica, dé Moodle expert van Nederland en België.
Het bericht Moodle 3.2.2 is uit en andere minor releases verscheen eerst op Moodlefacts.nl.

Lees verder
Pagina 1 van 2Eerste   Vorige   [1]  2  Volgende   Laatste