toggle menu
Zoeken
Contact
Adverteren
Home
Nieuws
Achtergrond
Vacatures
Demos
Cases
Marktspelers
Opleiders
Redactie
Inloggen
Global Sentiment Survey 2024: hoe kijken L&D’ers aan tegen trends op hun vakgebied?
Verleden week presenteerde Donald Taylor de resultaten van de meest recente editie van de Global Sentiment Survey. De ontwikkeling die als het meest belangrijk werd beste...
Lees verder
Nieuws
Meld u aan voor de nieuwsbrief
Registreer
Office manager/financieel medewerker
Als front-end developer bij inBrain werk je mee aan het ontwikkelen van maatwerk online leeroplossingen. Dit doe je samen met onderwijskundigen, designers, software engin...
Lees verder
Vacature
Meld u aan voor de nieuwsbrief
Registreer
Betrokkenheid van werknemers. Hoe te realiseren?
Betrokkenheid van werknemers is niet alleen leuk om te hebben, het is een essentieel onderdeel van succesvol bedrijven.
Lees verder
Achtergrond
Meld u aan voor de nieuwsbrief
Registreer
Headlines
Hieronder treft u een overzicht van alle headlines die zijn verschenen op e-Learning.nl.
22-01-2015
6 Tips To Design Interactive Virtual Classroom
22-01-2015
Intellectual Property Rights In eLearning
22-01-2015
Onboarding eLearning
22-01-2015
Free Edge Animate Templates
22-01-2015
Future Proof Learning Environment
21-01-2015
MOOCs_in_Workplace_Learning_–_Part_1:_Some_Points_to_Consider
21-01-2015
Free report OER evidence of success
21-01-2015
4 Tips Graphic Design
21-01-2015
Big Data & Enterprise Learning
21-01-2015
Gamification, Collaboration, and Infrastructure
21-01-2015
MOOCs: automated grading
21-01-2015
5 Essential Multimedia Skills Educators
21-01-2015
2015 Microsoft Education Leaders Briefing
20-01-2015
Details Moodle / Office integration
20-01-2015
Moodle 2.8 Course Format get updated
20-01-2015
MOOCs on robots
20-01-2015
12 Ways to use Google Classroom
20-01-2015
7 Free Audio Editors for E-Learning Courses
19-01-2015
Moodle & Microsoft integrate to bring Office 365 to the classroom
19-01-2015
Pedagogical characteristics of video
18-01-2015
Wasting Money on Whiteboards.
18-01-2015
Making the most of MOOCs
18-01-2015
PowerPoint Mix: interactive e-learning
18-01-2015
Top 10 IT Issues in Education
18-01-2015
Online learning needs to get serious about apps
17-01-2015
Brain-Training a Hoax?
17-01-2015
What is Deep Learning?
17-01-2015
Free MOOC: Statistics from Harvard
17-01-2015
Workplace Gamification
16-01-2015
Neuromyths in Education
16-01-2015
Future Of EdTech: Automation, Curation And Gamification
16-01-2015
Design eLearning Backwards
16-01-2015
Universal Design for Learning
16-01-2015
2 Google Updates Teachers Should Know about
15-01-2015
Graphic Design for eLearning
15-01-2015
Free White Paper eLearning Infrastructure
15-01-2015
5 Formative Assessment Tools
15-01-2015
WizIQ: Mobile Learning Platform for Live Interactive Classes on Mobile Devices
15-01-2015
Top 5 Benefits eLearning For Staff Training
15-01-2015
MOOCs: New Pedagogy?
14-01-2015
Free eBook Designing, Testing and Delivering eLearning in a Multi-device World
14-01-2015
Google"s Classroom mobile app helps connect teachers and students
14-01-2015
Serious Game: Actors and Their Roles
14-01-2015
Moodle Socialwall Course Format for Download
14-01-2015
Mobile in the Workplace
14-01-2015
8 Tips Mobile Training
14-01-2015
Sway: Star of your 2015 Classroom
14-01-2015
Language learning and technology
14-01-2015
Elliott Masie"s Learning Strategies Invitation
14-01-2015
10 Most Read Technology Articles in 2014
Pagina 327 van 362
Eerste
Vorige
322
323
324
325
326
[327]
328
329
330
331
Volgende
Laatste
Agenda
8-3-2024
E-learning Ontwikkelaar Opleiding
10-4-2024
Next Learning 2024
30-4-2024
Praktische Advanced Storyline Training
Algemeen
Nieuws
Nieuws van aanbieders
Internationaal nieuws
Columns
Blogs
Events
E-learning
Wat is e-learning?
Achtergrondartikelen
Aanbieders
Opleiders
Praktijkvoorbeelden
Demos
Social Media
Facebook
Youtube
Twitter
LinkedIn
Contact
Hoe kunt u ons bereiken?
Redactie
Adverteren
Inschrijven Nieuwsbrief
Home
Nieuws
Achtergrond
Vacatures
Demos
Cases
Marktspelers
Opleiders
Redactie
Contact
Adverteren
Inloggen