STARTUP
Genomineerd voor Innovatieve e-Learning
Inzender:
@Hand Communications
Wat: interactief trainingsprogramma: STARTUP. Stel je eigen virtuele PwC Transaction Group samen, creëer waarde door echte leads te spotten en te verzamelen en deze om te zetten in deals. Denk en handel alsof PwC je eigen bedrijf is.
Hoe: een spelletje maken van de praktijk, op basis van gamification principes (crossmediaal, fun, competitie, on the job) en crossmediale communicatie.
Waarom: kennis, houding en gedrag beïnvloeden. Sales theorieën bijbrengen om de consultants vervolgens uit te dagen om nog ondernemender te handelen en op strategisch niveau nog meer kansen te zien, leads te spotten en te creëren door samen te werken met collega’s van diverse lines of services (cross business)
Methodiek:
- 70/20/10 regel (leervermogen via praktijk, feedback, theorie)
- Principes Brein Centraal Leren Instituut -> www.bclinstituut.nl
- Gekoppeld aan de interne strategische initiatieven van PwC
Doelgroep:
- 350 consultants TG (Transactions Group)
- 60 P&D (Partners en Directors)
- Resultaten: verbetering gewenste kennis, houding en gedrag t.o.v. nieuwe leads en deals