Smartgate - The game

Genomineerd in de categorie Best Practice e-Learning Award


Inzenders:

ACN (formele opdrachtgever): Herman Wittebrood
Atos Consulting: Marcel Gmelich Meijling, Niels Riethorst, Paul Schelfhout en Roel Zuidema
BrandNewGame: Bart Hufen
IJsfontein: Evert Hoogendoorn, Jan Willem Huisman, Lottie Samuels, Marko van der Vegt, Bruno de Vos, e.v.a.
SmartGate - The Game was een unieke samenwerking tussen de luchtvaart vereniging 'Air Cargo Netherlands' en IJsfontein waarbij de uitdaging erin lag om acceptatie van een nieuwe werkwijze alsmede de gevolgen van die nieuwe werkwijze inzichtelijk te maken voor de gehele luchtvracht sector (350 bedrijven) rondom Schiphol. De twee games zijn uiteindelijk door 8.000 unieke bezoekers gespeeld waarbij scores zich ontwikkelde van 3.500 punten in de eerste weken tot 65.000 na 6 weken speeltijd!

Vacatures

04-07

Learning Consultant

E-learning Training
02-07

Vacature Accountmanager

inBrain

Column

0 reacties
Van Wilfred Rubens (redactie) 09-06-2019

Gepersonaliseerd leren heilige graal?

Veel ronkende verhalen over gepersonaliseerd leren op. Lastige is een gebrek aan eenduidige definities. Wilfred Rubens beschrijft gepersonaliseerd leren als het gebruik maken van de karakteristieken van lerenden om hen specifieke, relevante en adaptieve leerervaringen te bieden.