Praktijkvoorbeelden

Op de hoofdpagina treft u een overzicht van alle praktijkvoorbeelden die in de nieuwsbrief en op deze site hebben gestaan. Na doorklikken op een specifieke case, verschijnt de complete omschrijving.

Heeft u zelf een interessante case? Neem contact op met de redactie!


Van TrainTool | 28-12-2017 | Article Rating | (0) reacties

Rabobank over online training: ‘Confronterend, maar zó waardevol’

Rabobank over online training: ‘Confronterend, maar zó waardevol’

Doordat bankzaken steeds vaker online worden geregeld, is klantcontact waardevoller dan ooit. Vanuit dat besef bepaalde Rabobank drie competenties die haar medewerkers moeten bezitten: verbindend samenwerken, extreme klantgerichtheid (voor bedrijven) en resultaatgerichtheid. Om hun niveau op deze gebieden te bepalen, en hun de mogelijkheid te bieden dit te verbeteren door oefening, ontwikkelde TrainTool voor Rabobank een online scan en trainingsprogramma. Duizenden deelnemers gaan enthousiast aan de slag.

Anne Ruth Webbink, Business Development Manager bij Rabobank, vertelt in deze business case hoe vanuit drie competenties voor elke functiegroep een online scan werd opgezet en wat de deelnemers ervan vonden.

Download deze case study voor: 
  • De reden dat Rabobank live assessments verving door online scans
  • Hoe werknemers al vaardigheden leren tijdens de scans
  • Wat deelnemers vinden van de feedback die TrainTool-coaches geven
  • Quotes en beoordelingen van deelnemers

Download de casestudy hier gratis


Hoe waardeert u deze bijdrage?




Reacties

Plaats hieronder uw reactie.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Website

Meest gelezen cases

Column