Een overzicht van blogs geschreven door aanbieders die zich hebben aangesloten bij e-Learning.nl.
Hadewych Delbaere van de University Colleges Leuven-Limburg (UCLL) doet in de meest recente editie van OnderwijsInnovatie verslag van haar studie naar welke voorwaarden nodig zijn om blended learning strategisch en duurzaam uit te bouwen.
Zij schrijft dat blended learning vaak wordt geïnitieerd door individuele docenten. Zij hebben verschillende redenen om met blended learning aan de slag te gaan. Haar werkgever heeft besloten individuele initiatieven te stroomlijnen en meer strategisch toe te passen.
In haar bijdrage gaat zij in op eigenschappen van blended learning bij de UCLL en de doelstellingen van haar onderzoek. Bij de resultaten werkt zij de randvoorwaarden verder uit. Daarbij maakt zij een onderscheid in drie niveaus:
De randvoorwaarden vallen uiteen in een aantal factoren:
Een paar opmerkingen:
Naam (verplicht) Naam Is Verplicht
E-mail (verplicht) E-mail Is Verplicht Ongeldig E-mailadres
Commentaar Is Verplicht
Bericht mij via e-mail over vervolg commentaar