Een goede afhandeling van klantcontacten is doorslaggevend in een markt waarin de klant centraal staat en behoud van de klant belangrijker wordt dan ooit. Steeds meer bedrijven richten hier professionele organisaties voor in. Tele’Train heeft als visie “Het verschil zit in de mens” en stelt de competenties van uw mensen voorop om hun effectiviteit te maximaliseren. Door het bundelen van de expertisegebieden binnen Tele’Train zijn wij in staat daarvoor een totaalportfolio te bieden.
Als expert op het gebied van klantcontact bieden wij een zeer compleet bestaand trainingsaanbod als ook maatwerktrajecten. Daarnaast hebben wij een grote expertise op het gebied van leer- en contentmanagementsystemen.
Naast e-learning experts heeft Tele'Train een groot aantal ervaren trainers en trainingsacteurs in dienst. Zo kunnen wij, naast e-learning, blended learning inclusief professionele begeleiding bieden.
Een aantal van onze vaste klanten: Ziggo, DELTA, Mn, de Bijenkorf en Randstad.
Bekijk onze website of neem contact met ons op voor meer informatie.