Vacatures

Op deze pagina treft u een overzicht van vacatures die open staan in het e-learning vakgebied, zowel bij aanbieders als bij andere partijen.


Van Bespeak | 18-10-2022 | (0) reacties

Medewerker Service & Support

Medewerker Service & Support

Schrijf jij service met hoofdletters? Vind je het leuk om continu te schakelen tussen vragen en problemen van allerlei verschillende klanten, je technisch inzicht te gebruiken en logisch na te denken om onze klanten snel te kunnen helpen? Lees dan direct verder!

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker Service & Support.

 

Bespeakers?

Bespeakers, zoals we onszelf graag noemen, zijn echte onderwijsspecialisten. We ontwikkelen innovatieve opleidings- en examenproducten en verzorgen daarbij het gehele traject van advies, ontwerp en ontwikkeling tot implementatie en exploitatie. Wij gaan de uitdaging aan om met de klant te komen tot het best passende online of offline opleidingsproduct of examenproduct!

Service & Support is een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening. Je doet dan ook meer dan alleen vragen van de eindgebruikers van de leermiddelen van onze klanten beantwoorden. Samen met je twee collega’s zorg je ervoor dat de afdeling altijd bezet is en dat gebruikers snel worden geholpen. Jij blijft daarbij de contactpersoon voor de gebruiker en zorgt dat deze snel de juiste reactie krijgt. Ook ben je eerstelijns support bij ons e-learningsysteem en voer je verschillende administratieve taken uit, bijvoorbeeld voor examens. Daarnaast denk je mee over de verbetering en optimalisatie van onze dienstverlening en producten.



Wie zoeken wij?

Je kunt snel schakelen, blijft rustig onder hectische omstandigheden en bent in staat om je in te leven in de persoon die Service & Support benadert. Dit betekent dat je zowel kunt communiceren met studenten en docenten als met bijvoorbeeld de bedrijfsleider van een bouwmarkt of een slager. Want ons klantenbestand is breed. Daarnaast ben je in staat om nieuwe werkzaamheden en applicaties snel eigen te maken. Uiteraard ben je collegiaal en vind je samenwerking vanzelfsprekend.

We zoeken iemand voor 40 uur per week met een proactieve en servicegerichte houding. De werktijden voor deze functie liggen tussen 8.00 en 17.00 uur.

Naast dat je leergierig bent en woonachtig in (de omgeving van) Amersfoort, heb je idealiter:
• mbo+ werk- en denkniveau;
• 2 tot 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
• kennis van en ervaring met Office 365;
• een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk (beheersing van de Engelse taal is een pre);
• een duidelijke telefoonstem.



Wat bieden wij?

• Afwisselende werkzaamheden in een leuk team.
• Gezamenlijke viermomenten en bedrijfsuitjes.
• 182 vakantie-uren en 112 ADV-uren op basis van 40 uur.
• De leukste werkplek van Amersfoort: de oude Prodentfabriek en de mogelijkheid om vanuit huis te werken.



Wil jij een échte Bespeaker worden?

Stuur dan je cv met motivatie naar kantoor@bespeak.nl. Willen we met jou in gesprek, dan bellen we je op. We vertellen je dan graag meer over de functie en willen je graag leren kennen. Tot snel!

Twijfel je of je ervaring of competenties aansluiten, voldoe je niet aan alle eisen, of is je cv nog niet af? Solliciteer dan toch of stuur ons een mailtje.


Column

0 reacties
Van Let’s Learn! 09-10-2023

Retentie en AI

Helma van den Berg van Let's Learn! beluisterde de bijdrage van Jeanne Bakker aan de podcastserie BrainBakery. Bakker vertelde over de bedreiging en kansen die we nu en in de toekomst van AI kunnen verwachten. In de podcast sprak zij haar verwachtingen uit voor de toekomst van AI in leren. Helma is het met haar eens. Zoals de gedachte om AI voor gepersonaliseerd leren te gebruiken.