Tele'Train Talent

Een goede afhandeling van klantcontacten is doorslaggevend in een markt waarin de klant centraal staat en behoud van de klant belangrijker wordt dan ooit. Steeds meer bedrijven richten hier professionele organisaties voor in. Tele’Train Talent heeft als visie “Het verschil zit in de mens” en stelt de competenties van uw mensen voorop om hun effectiviteit te maximaliseren. Door het bundelen van de expertisegebieden binnen Tele’Train Talent zijn wij in staat daarvoor een totaalportfolio te bieden. 

Als expert op het gebied van klantcontact bieden wij een zeer compleet bestaand trainingsaanbod als ook maatwerktrajecten. Daarnaast hebben wij een grote expertise op het gebied van leer- en contentmanagementsystemen.
 
Naast e-learning experts heeft Tele'Train Talent een groot aantal ervaren trainers en trainingsacteurs in dienst. Zo kunnen wij, naast e-learning, blended learning inclusief professionele begeleiding bieden.

Een aantal van onze vaste klanten: Ziggo, Vodafone, Mn Services, Oxxio en Randstad.

Bekijk onze website of neem contact met ons op voor meer informatie.

Meer informatie:

Tele'Train Talent
Paasheuvelweg
1105BE
Amsterdam
Nederland
T. 020-4704658
F. 020-4704659
info@teletrain.nl
http://www.teletrain-talent.nl

 
  Zoek

Inloggen

Inloggen kunt u hier.

 

Column

12 reacties
Van Pieter-Jan van Schendel 04-06-2014

Opleiden nergens voor nodig

We nemen de beste mensen aan, die hoef je niet op te leiden. Een wat ongenuanceerde uitspraak, maar niet helemaal uit de lucht gegrepen. Ik heb deze uitspraak opgetekend uit de mond van een directeur van een gerenommeerd ICT-bedrijf.


Meer columns
Twitter YouTube LinkedIn Rss